ESEMÉNY, AMIT A CÉGED MEGÉRDEMEL!

Piacrengető céges rendezvény

ősz hajszálak nélkül!

Teljeskörű rendezvényszervezés igényes KKV-knak.

Fontos a minőség és a tapasztalat? Jó helyen vagy!

Cégre szabott megoldásokkal tesszük egyedivé a rendezvényedet, hogy a vendégeid és a konkurencia, csak ámuljon!

Nem raboljuk az idődet, nem égetjük feleslegesen a pénzedet és megkímélünk a folytonos aggódástól, mert minden problémát megoldunk!

Nekik is így szervezünk rendezvényeket:

A RENDEZVÉNYSZERVEZÉS #1 ELLENTMONDÁSA

Céges rendezvényt csinálni bárki tud. Szervezni csak az, aki ért hozzá!

A legtöbb céges rendezvényt valódi koncepció nélkül, és embert próbáló tűzoltással szervezik, de mi tudjuk, hogy ez egyszerűen a felkészületlenség következménye.

A helyszín választás lutri, az alvállalkozókat csak az áraik alapján választják ki és szinte borítékolható az utolsó pillanatos kapkudás.

Nem az Ő hibájuk, de Te tehetsz ellene!

Nyilván plusz költség, ha megbízol egy ügynökséget a céges rendezvény megszervezésével, de hidd el megéri!

Milliós tanulópénzektől tudjuk megmenteni ügyfeleinket és időt spórolunk Nekik, hogy pénzt keressenek azzal, amihez értenek.

Emellett persze szuper rendezvényeket kapnak, amiket a partnereik / vásárlóik imádnak.

MI EBBEN VAGYUNK PROFIK

Időmegtakarítás céges rendezvényszervezésnél

Időt spórolunk Neked!

A problémákat rutinból megoldjuk és nem nyaggatunk percenként. Előre elintézzük, amit csak lehet és előkészítjük a döntéshez a javaslatainkat. Mindenre lesz saját ötletünk, de a gyeplő a Te kezedben lesz!

Pénz icon

Kordában tartjuk a költségkeretet!

Részletes és teljeskörű költségvetést küldünk, amihez tartjuk is magunkat. Nincsenek utólagos és meglepetés költségek. Felesleges dolgot pedig nem rendeltetünk meg Veled! Tudjuk, hogy a költségvetést be kell tartani.

Nem lesz céges rendezvényen

Nem Neked szervezünk!

Tudom fáj elsőre, de mi a vendégeidnek szervezzük a rendezvényt, hisz így fogja valóban megérni. Persze maximálisan a cégedre szabunk mindent és Te döntesz, de a cél; hogy Ők emlegessék még évekig!

Out of the box icon

Nem csak sablonok jutnak eszünkbe

Merünk és akarunk is gondolkozni. Megszokottat sokan csinálnak és könnyű belekényelmesedni, de mi egyedit szeretnénk Neked alkotni, ha van rá mód. Persze tudjuk, hogy nem minden jellegű rendezvény (és költségvetés) engedi ezt.

Ha magatoknak szervezitek,

Ha amatőrökkel szervezitek,

Hogyan lesz ultrahatékony a céges rendezvényed?

Az új #1-od, Tamás személyes videóüzenetben összefoglalja mire számíthatsz

✓ Tukmálásmentes konzultáció Tamással

✓ Több száz rendezvény tapasztalata

EZ A SIKERES EVENT “RECEPTJE”

Íme a módszertanunk, ami évek alatt 100+ céges rendezvényen, a gyakorlatban bizonyított már

Már nem csak „eszközként” tekintünk a rendezvényedre, hanem egy komplex kommunikációs felületként, ami profitot termel és építi a márkádat.

NEM A TE IDŐD MEGY VELE

A szervezés teljes terhét levesszük a válladról

A teljeskörű kivitelezésben hiszünk, ezért az esemény koncepciójának megalkotásától, a menü összeállításán át, az utolsó céges roll-up felállításáig mindenben partnereid leszünk. Nincs lassú beléptetési folyamat, nincs lemaradt rebarbara és nincs elromlott prezenter.

URA VAGY A HELYZETNEK

Tűzoltás helyett akadály-mentesített céges rendezvény

Mindent láttunk és mindenre gondolunk helyetted, mivel nem nagy dolog bérelni egy helyszínt és egy cateringest, de lesz-e a “tarsolyotokban” tartalék öltöny, egy extra prezenter vagy egy kis gyorskötöző, ha összedőlne a sajtófal. Evidenstől az extrémig – mi megoldjuk.

NEM BÍZOD A VÉLETLENRE

A kipróbált partnerek csak egy telefonhívásra

100+ sikeres rendezvény alatt kipróbáltuk helyetted a partnereket. Kizárólag többszörösen bizonyított szolgáltatókkal dolgozunk együtt, mivel tudjuk, Te is csak a legjobbal éred be. Megnyerő helyszín, catering, technika és ezer apróság – már csak egy kattintásra. 

A B2B marketingesek 97%-a úgy véli, hogy a céges rendezvények kimagasló hatással vannak az üzleti sikereikre.

Amíg a többiek még mindig webinároznak, addig Te hozd össze az év eseményét!

Nyíl

DIKTÁLD TE A TEMPÓT

Amíg más alvállalkozót bérel, Te valódi élményt nyújtasz

Ez azonban csak az igazán profi céges rendezvények ismérve

Beauty Expo rendezvény 2021 (15) Hybrid Agency honlapra

A csúcsminőséget tűzted ki Magad elé

Jó házigazdaként a vendégeid minden igényére előre gondolsz - az elégedettség elkerülhetetlen

A rendezvényeidet elismerik a piacon

A vevőid rajongása mellett a szakma is felfigyel a "bulidra", a versenytársaid csak loholnak utánad

Kikezdhetetlen és irigyelt céges márkát építesz

Minden eseménnyel egyre erősebb és erősebb megítélést égetsz a rajongótáborod agyába

✓ Rommá tesztelt módszertan

KÉPZELD EL

A következő rendezvényeteket a piac legjobbjaként emlegetik

A munkát 360 fokos kivitelezéssel profikra bíztad. Amíg a legendás eseményed a háttérben épült, te nyugodtan céget vezettél és a családoddal is tudtál időt tölteni. Ezt kapod most tőlünk a céges rendezvényszervezés során.

✓ Már csak pár kattintásnyira

Nyíl

NINCS VESZTENIVALÓD

Garanciák, amikkel levesszük a döntés terhét a válladról

Rendezvényt szervezni sokváltozós egyenlet – kivéve, ha a Hybrid Agencyre bízod

Garancia céges rendezvényszervezésre

Fix ár garancia

Amennyiben a rendezvény végső költsége magasabb annál, mint amiben korábban megállapodtunk, a különbözetet mi álljuk

PÉNZ

Garancia céges rendezvényszervezésre

"Csak a legjobb" garancia

Amennyiben a színvonal nem felelne meg a korábbiakban megálmodott tervezetnek, a következő munkadíjunkat mi álljuk

ELISMERÉS

Garancia céges rendezvényszervezésre

Zéró meglepetés garancia

Amennyiben fel is merül a rendezvény közben komplikáció, szakértő csapatunkkal rutinból pillanatok alatt orvosoljuk (feltűnés nélkül)

NYUGALOM

✓ Stressz helyett siker és nyugalom

IT’S A MATCH!

Neked szól?

Akármilyen pozícióból szerveznéd a rendezvényt, állunk rendelkezésre

Cégvezetőként pontosan tudod, hogy az egyik legjobb promóciós eszközöd egy szuper céges rendezvény

Marketingeseként szeretnél egy simán működő és hatékony eseményt, amire irigykedik a konkurencia?

Asszisztensként Rád bízták a rendezvényt, de azt se tudod hol kezdd (nem google) és félsz a buktatóktól?

Nem Neked szól, ha az alábbiakat szerveznél…

Mi sem vagyunk mindenben profik így, ha ilyen rendezvényeket szeretnél, nem mi leszünk Neked a legjobb választás – viszont szívesen ajánlunk mást

Hangosítás céges rendezvényen

Fesztivál

Előadó céges rendezvényre

Beutaztató program

Pulpitus

Politikai rendezvény

VELE RÁZOL MAJD KEZET

Petőfi Tamás

A Hybrid Agency ügyvezetője, rendezvényszervező

“A rendezvényen probléma nincs, csak feladat… azt pedig meg kell oldani!”

Egyszerűen csak imádom amit csinálok, és ez meglátszik a munkámon!

Voltam ügyfél oldalon, dolgoztam sokat hazai és nemzetközi ügynökségeknél és koordináltam állami projektet is, azaz pontosan tudom, hogy mi fontos Neked a projektben és átlátom a helyzetet!

Egyaránt látni fogsz ahogy öltönyben koordinálom a rendezvényedet, és ahogy előtte 1 órával széket pakolok tökéletesen egy vonalba. Igazából csak lefordítom a céljaidat rendezvénnyé, hogy az olyan legyen, mint amit valóban szeretnél!

Petőfi Tamás Profil fotó Nehru 1.1
Nyíl

MENNYI AZ ANNYI

Nem fix árakkal dolgozunk, azonban van pár ígéretünk

Sok rendezvényszervező cég üzleti modelljével szembemenve…

Nem lesz céges rendezvényen

Nincs ügyeskedés és trükközés, hisz a cél közös

Nekünk megéri a nyugalmat, hogy korrekt módon állítsuk össze az ajánlatodat, és ne utólag kelljen magyarázkodni, ha kiderül ilyesmi

Nem lesz céges rendezvényen

Nem a gombhoz varrjuk a kabátot pusztán a magasabb jutalékért

Amire nincs szükséged, arról nem akarunk meggyőzni, mert sajátunkként tekintünk a rendezvényedre!

Nem lesz céges rendezvényen

Nem kell bonyolult, érthetetlen ajánlati terveket olvasnod

A szoros együttműködés és a precíz egyeztetés végett egy átlátható, korrekt árajánlatot kapsz a munkadíjunk kapcsán

✓ Kötelezettségmentes és díjmentes konzultáció

Mi fog történni a jelentkezésed után?

Szakmaiatlanság lenne így látatlanban azt állítanunk, hogy az eddigi rendezvényeidnél sokkal jobbat tudunk szervezni, vagy hogy pont olyan rendezvényre van szükségtek, amire elsőre gondolnál… ezért:

#1

Gyorsan válaszolunk

Tudjuk fontos számodra is a hatékonyság, így mielőbb felvesszük Veled a kapcsolatot.

#2

Felmérjük az igényeiteket

Kíváncsian figyelünk Rád, hogy miket szeretnétek, mi a cél és milyen tapasztalataitok vannak.

#3

Elmondjuk a javaslatainkat

Elküldjük / prezentáljuk a javaslatainkat és a lehetőségeket + a részletes költségvetést.

#4

Együtt közösen kiválasztjuk

Átbeszéljük és kitaláljuk mely megoldásokra van szükségetek és konkretizáljuk az ajánlatot.

SIKERSZTORIK

Elégedett ügyfeleink, akiknek már szerveztünk céges rendezvényt

és nagyon büszkék vagyunk Rájuk!

Nagyon megbízható, precíz szervezést kaptunk. Minden apró részletre gondoltak és maximálisan figyelembe vették az igényeinket!

Fazekas Gerdy - MPhackS

Fazekas Gerda

MP Solutions Kft.

“Köszönöm, hogy ott lehettem ezen a Bulin. Csak gratulálni tudok…” “…mint színvonalban mint fény és hangtechnika, szint úgy az étlap. Ilyen egy igazi céges BULI. MAXIMÁLISAN ki lett MAXOLVA.”

Neutrik Group logo

Egy kedves vendég

Neutrik Hungary Kft.

Több rendezvényen találkoztunk már a csapattal….és a csapat nem egy üres kifejezés ebben az esetben. Egy pontos precíz gépezet aminek egyetlen célja a rendezvény sikere. Megbízhatóak és innovatívak. Mindig nyitottak új ötletekre és tapasztalatukkal, rutinjukkal azonnal megoldják a váratlan helyzeteket is. Sosem kérnék más rendezvényszervezőt. Nálunk többször bizonyítottak és sosem csalódtunk. Csak így tovább srácok!

Wing Doublering logo

Szaniszló Mónika

Wings Doublering

RENDEZVÉNYGALÉRIA

Képek, amikkel odaképzelheted magad néhány rendezvényünkre

Egy olyan élményben lesz része a vendégeidnek, amit évek múlva is emlegetnek majd

GYAKORI KÉRDÉSEK

Kétségek, amik miatt nem tartod meg a legjobb rendezvényed

Ha maradt kérdésed, küldd el az hello@hybridagency.hu címre!

Általános kérdések

Amellett, hogy csúcsminőségben dolgozunk (nézd át bátran a képgalériát, ítéld meg magad), fontos számunkra a személyesség és a korrekt együttműködés.

Tőlünk garantáltan nem egy ad-hoc rendezvényt kapsz, aminek az egyetlen célja, hogy minél nagyobb százalékot tegyünk az alvállalkozóink munkadíjára.

Célunk, hogy az általad megálmodott rendezvényt – üzleti és stratégiai alapokra fektetve – pontosan úgy valósítsuk meg, ahogy azt te elképzelted (ha nem jobban).

Nincs sajnos erre egzakt válasz. A rendezvény típusától függ. Szerveztünk már 1.5 hét alatt is sajtótájékoztatót és volt olyan projekt, amire fél év is éppen elég volt. Túlkereslet van jelenleg a rendezvénypiacon, így néha a helyszínek, vagy szolgáltatások elérhetősége a legnagyobb korlát.

Alapvetően céges rendezvényeket szervezünk, de írj nekünk és meglátjuk belefér-e számunkra. Ha nem, akkor összekötünk olyan partnerünkkel, aki készséggel megoldja!

Bár a legtöbb rendezvényünk Budapesten van, de az országban bárhol szervezünk céges rendezvényt; Debrecen, Szeged, Miskolc, Pécs, Veszprém, Nyíregyháza, Balatonfüred… csak pár helyszín, ahol már szerveztünk is!

Igen! Budapesten minden további nélkül, máshol egyeztetést igényel. Mindenesetre mi is a személyes találkozások hívei vagyunk. Így könnyen eldönthető, hogy működik-e a kémia vagy sem.

Szervezői díjat is nehéz egzakt módon elküldeni bemondás alapon, de az alvállalkozók díjait meg főleg felelőtlenség lenne részünkről. A saját érdekedben nem tippelünk. Adunk egy komplett rendezvényszervezési árat, amint csak lehet, és azért vállaljuk is a felelősséget, de ehhez egyeztetés szükséges nekünk is a partnereinkkel.

Állunk rendelkezésedre és reméljük tudunk is segíteni. Ha nem SOS-akkor hétköznap nagyobb eséllyel elérsz minket, de így is visszahívunk, amint tudunk, ha épp akkor nem is tudjuk felvenni a telefont.

Főiskolai időszakom alatt saját csoportos utazásokat szerveztem.

Ezt követően extrém sport programokat is lebonyolítottam csoportoknak.

Voltam nonprofit szervezet belsős rendezvényszervezője.

Junior rendezvényszervezőként dolgoztam egy hazai ügynökségnél.

Senior rendezvénymanager voltam egy nemzetközi ügynökségnél.

Sokáig szabadúszóként bedolgoztam hazai nagy ügynökségeknek.

A FINA 2022 rendezvény teljes dekorációjának én voltam a vezetője / felelőse.

Logisztikai kérdések

Az oldalon bármelyik gombra kattintva felugró űrlap kitöltésével tudod leadni a jelentkezésed. Ezt követően legkésőbb 48 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot.

A projekted alapos, többkörös felmérését követően összeállítunk majd egy egzakt ajánlatot, amit onnantól kezdve kőbe vésve tartunk. Előfordulhatnak persze módosítási javaslatok, de alapvetően a “fix ár” garanciánk biztosítja, hogy ne szállhasson el a büdzsé.

Na pont ezt nem fogjuk! Épp elegen csinálják ahhoz, hogy ne ezt az irányt válasszuk. Árazásunkat külön pontban megtalálod és a kérdéseid nagy részére ott lesz a válasz, amire pedig nem, azt megválaszoljuk szívesen írásban / szóban bármikor.

Minden feladatra több partnerünk is van, és a rendezvény jellegétől függően javasoljuk őket. Tudjuk melyikük és miben erősebb. Ettől még persze több javaslattal is tudunk szolgálni.

Az árajánlatban megadott összeget bankkártyás utalással tudod majd rendezni. Amennyiben más igényed lenne ezzel kapcsolatban, a díjmentes konzultáción azt is átbeszéljük.

Ha oda jutunk, hogy ránk esett a választásotok, akkor minden esetben szerződéskötéssel egyidőben foglaló fizetése válik aktuálissá. Ezt követően a legtöbb esetben már csak a rendezvény utáni elszámolás következik.

Természetesen igen. Ennek a pontos részleteit a díjmentes első beszélgetésen tudjuk pontosítani.

Igen, több fajta garanciával is biztosítjuk a csúcsminőséget. Ezekről feljebb görgetve tájékozódhatsz.

Imádom, ha nekem csak a fotózással kell foglalkoznom és biztos lehetek benne, hogy minden esemény profin meg van szervezve és minden úgy történik, ahogy kell. Tomival ez minden alkalommal így működött.

Gyors és mindenre kiterjedő tájékoztatást kaptunk a helyszín megközelítéséről. Az előra elküldött helyszínrajz sokat segített a berendezkedésben. A rendezvény ideje alatt is többször kaptunk elismerő visszajelzést a munkánkról a megbízótól, ill. mód nyílt a felmerülő kérdések megbeszélésére.

Bábika logo

Ujj Éva

Bábika

Örömmel írom, hogy Tomii az egyik legfelkészültebb partner akivel évek óta dolgozunk. Profizmusa már az árajánlat bekérésénél látszik, minden részletre figyel és le is írja! Rugalmas, segítőkész, megoldja a megoldhatatlanak tűnő feladatokat is! Remélem még sok közös rendezvényen hozunk boldog pillanatokat az ügyfeleknek!

Referenciáink

Ők már bizalmat szavaztak Nekünk!

Légy Te a következő sikerstory!

A DÖNTÉS A TIÉD

Jelentkezz most és hozzuk össze a piacod legütősebb céges rendezvényét!

Ha jelenleg azt érzed, hogy a rendezvényekbe fektetett stressz nincs arányban a végeredménnyel – ez az ajánlat garantáltan neked szól!

✓ Kötelezettségmentes konzultáció Tamással

Kérj díjmentes visszahívást!

Az űrlap kitöltését követően hamarosan keresni fogunk

A beszélgetés díjmentes, illetve nem jár semmilyen kötelezettséggel sem.

GDPR, Adatkezlés és ehhez hasonló témákban kérlek látogass el Adatkezelési tájékoztató oldalunkra (KATT IDE)!