RENDEZVÉNY, AMIT A CÉGED MEGÉRDEMEL!
Sikeres konferencia szervezése
stressz nélkül!
Teljeskörű rendezvényszervezés igényes KKV-knak.
Fontos a minőség és a tapasztalat? Jó helyen vagy!
Cégre szabott megoldásokkal tesszük egyedivé a rendezvényedet, hogy a résztvevők és a konkurencia álla is leessen!
Nem raboljuk az idődet, nem égetjük feleslegesen a pénzedet és megkímélünk a folytonos aggódástól, mert minden problémát megoldunk!
A konferenciaszervezés #1 ELLENTMONDÁSA
Konferenciát csinálni bárki tud. Szervezni csak az, aki ért hozzá!
Ha van sok szabad időd a munkád mellett és nem zavar, hogy a világ 5. legstresszesebb munkáját végzed, akkor be kell lássam elvileg Te is meg tudod szervezni.
Amiben mi a segítségedre tudunk lenni az az, hogy amit Neked csomó idő megszervezni (és helyette foglalkozhatnál a munkáddal, vagy vihetnéd karatézni a gyereket) az nekünk sokkal gyorsabb hisz “tudjuk, hova nyúljunk” … meg a mi időnk megy vele amúgy is.
Emellett a rendezvényen, ahogy Murphy is mondaná… ami el tud romlani, az el is fog.
Tetézem: … akkor romlik el, amikor jön a VIP vendég, valami olyan, ami nem pótolható, és utólag drága lesz.
A különbség, hogy ezek 95%-át rutinból megoldjuk, a maradék 5%-ot meg kreativitásból! Neked nem hagyunk semennyit!
Így az idődet és a stresszt már nettó megspóroltuk Neked, és emellett nem kell aggódj a plusz költségek miatt se!
Megfizettük már a tanulópénzeket és minden apróságra gondolunk előre, amit egy részletes költségvetésben Te is átlátsz majd!
MI EBBEN VAGYUNK PROFIK
Időt spórolunk Neked!
A problémákat rutinból megoldjuk és nem nyaggatunk percenként. Előre elintézzük, amit csak lehet és előkészítjük a döntéshez a javaslatainkat. Mindenre lesz saját ötletünk, de a gyeplő a Te kezedben lesz!
Kordában tartjuk a költségkeretet!
Részletes és teljeskörű költségvetést küldünk, amihez tartjuk is magunkat. Nincsenek utólagos és meglepetés költségek. Felesleges dolgot pedig nem rendeltetünk meg Veled! Tudjuk, hogy a költségvetést be kell tartani.
Nem Neked szervezünk!
Tudom fáj elsőre, de mi a vendégeidnek szervezzük a konferenciát, hisz így fogja valóban megérni. Persze maximálisan a cégedre szabunk mindent és Te döntesz, de a cél; hogy Ők emlegessék még évekig!
Nem csak sablonok jutnak eszünkbe
Merünk és akarunk is gondolkozni. Megszokottat sokan csinálnak és könnyű belekényelmesedni, de mi egyedit szeretnénk Neked alkotni, ha van rá mód. Persze tudjuk, hogy nem minden jellegű rendezvény (és költségvetés) engedi ezt.
AMIVEL VILLOGHATUNK
Mi van mögöttünk?
A számok nem jelentenek semmit! A mögöttük lévő tapasztalat és sok-sok helyetted megfizetett tanulópénz viszont igen!
Bevallom hibáztunk anno sokat, de MINDIG kijavítottuk!
Emiatt garantáljuk, hogy bármilyen probléma is adódjon, azt rutinból megoldjuk!
✓ Kötelezettségmentes konzultáció Tamással
Ha magatoknak szervezitek,
- Mikorra jöjjenek az előadók?
- Mindent beszereztünk?
- Ki megy el aznap a nyomdai cuccokért?
- Ha közben beüt a baj, ki oldja meg?
- Mi van a plusz költségekkel, amire nem is gondoltunk?
- Melyik kollégámra bíznám, és lesz-e erre ideje?
- Vajon meg lett rendelve minden?
- Engedélyek kellenek?
- A szervezési időt a munkámtól vagy a családomtól vegyem el?
Ha amatőrökkel szervezitek,
- Miért nincs elég nyakbaakasztó?
- Hogy fogyhat el a VIP szendvics?
- Miért nem érem el a szervezőt aznap?
- Valaki vigyen már vizet az előadónak aki köhög...
- Nem hozza az eredményeket a konferencia
- Aggódhatok így is a problémák miatt…
- Miért nekem kell szólni minden határidő miatt?
- Így is sok időmet viszi el a szervezés a valós munkámtól
- Miért vannak extra díjak?
Hogyan lesz ultrahatékony a céges konferencia?
Az új #1-od, Tamás személyes videóüzenetben összefoglalja mire számíthatsz
✓ Tukmálásmentes konzultáció Tamással
✓ Több száz konferencia szervezésének tapasztalata
EZ A SIKERES EVENT “RECEPTJE”
Íme a módszertanunk, ami évek alatt 100+ konferencia alapján, a gyakorlatban bizonyított már
Már nem csak „eszközként” tekintünk a konferenciádra, hanem egy komplex kommunikációs felületként, ami profitot termel és építi a márkádat.
NEM A TE IDŐD MEGY VELE
A szervezés teljes terhét levesszük a válladról
A teljeskörű kivitelezésben hiszünk, ezért az esemény koncepciójának megalkotásától, a menü összeállításán át, az utolsó céges roll-up felállításáig mindenben partnereid leszünk. Nincs lassú beléptetési folyamat, nincs lemaradt rebarbara és nincs elromlott prezenter.
URA VAGY A HELYZETNEK
Tűzoltás helyett akadály-mentesített céges konferencia
Mindent láttunk és mindenre gondolunk helyetted, mivel nem nagy dolog bérelni egy helyszínt és egy cateringest, de lesz-e a “tarsolyotokban” tartalék öltöny, egy extra prezenter vagy egy kis gyorskötöző, ha összedőlne a sajtófal. Evidenstől az extrémig – mi megoldjuk.
NEM BÍZOD A VÉLETLENRE
A kipróbált partnerek csak egy telefonhívásra
100+ sikeres konferencia alatt kipróbáltuk helyetted a partnereket. Kizárólag többszörösen bizonyított szolgáltatókkal dolgozunk együtt, mivel tudjuk, Te is csak a legjobbal éred be. Megnyerő helyszín, catering, technika és ezer apróság – már csak egy kattintásra.
A B2B marketingesek 97%-a úgy véli, hogy a céges rendezvények kimagasló hatással vannak az üzleti sikereikre.
Amíg a többiek még mindig webinároznak, addig Te hozd össze az év eseményét!
DIKTÁLD TE A TEMPÓT
Amíg más alvállalkozót bérel, Te valódi élményt nyújtasz
Ez azonban csak az igazán profi konferencia ismérve
A csúcsminőséget tűzted ki Magad elé
Jó házigazdaként a vendégeid minden igényére előre gondolsz - az elégedettség elkerülhetetlen
A konferenciádat elismerik a piacon
A vevőid rajongása mellett a szakma is felfigyel a "bulidra", a versenytársaid csak loholnak utánad
Kikezdhetetlen és irigyelt céges márkát építesz
Minden eseménnyel egyre erősebb és erősebb megítélést égetsz a rajongótáborod agyába
✓ Rommá tesztelt módszertan
KÉPZELD EL
A következő konferencia a piac legjobbja lesz
A munkát 360 fokos kivitelezéssel profikra bíztad. Amíg a legendás eseményed a háttérben épült, te nyugodtan céget vezettél és a családoddal is tudtál időt tölteni. Ezt kapod most tőlünk a céges konferencia szervezése során.
✓ Már csak pár kattintásnyira
NINCS VESZTENIVALÓD!
Garanciák, amikkel levesszük a döntés terhét a válladról
Belsős rendezvény szervezése nem egyszerű – kivéve, ha a Hybrid Agencyre bízod!
Fix ár garancia
Amennyiben a rendezvény végső költsége magasabb annál, mint amiben korábban megállapodtunk, a különbözetet mi álljuk
pénz
Zéró meglepetés garancia
Amikor fel is merül a rendezvény közben komplikáció, szakértő csapatunkkal rutinból pillanatok alatt orvosoljuk (feltűnés nélkül)
nyugalom
"Csak a legjobb" garancia
Ha a színvonal nem felelne meg a korábbiakban megálmodott tervezetnek, a következő munkadíjunkat mi álljuk
minőség
✓ Stressz helyett siker és nyugalom
IT’S A MATCH!
Neked szól?
Akármilyen pozícióból szerveznéd a rendezvényt, állunk rendelkezésre
Cégvezetőként pontosan tudod, hogy az egyik legjobb promóciós eszközöd egy szuper céges konferencia
Marketingeseként szeretnél egy simán működő és hatékony rendezvényt, amire irigykedik a konkurencia?
Asszisztensként Rád bízták az eseményt, de azt se tudod hol kezdd (nem google) és félsz a buktatóktól?
Nem Neked szól, ha az alábbiakat szerveznél…
Mi sem vagyunk mindenben profik így, ha ilyen rendezvényeket szeretnél, nem mi leszünk Neked a legjobb választás – viszont szívesen ajánlunk mást
Fesztivál
Beutaztató program
Politikai konferencia
VELE RÁZOL MAJD KEZET
Petőfi Tamás
A Hybrid Agency ügyvezetője, rendezvényszervező
“A rendezvényen probléma nincs, csak feladat… azt pedig meg kell oldani!”
Egyszerűen csak imádom amit csinálok, és ez meglátszik a munkámon!
Voltam ügyfél oldalon, dolgoztam sokat hazai és nemzetközi ügynökségeknél és koordináltam állami projektet is, azaz pontosan tudom, hogy mi fontos Neked a projektben és átlátom a helyzetet!
Egyaránt látni fogsz ahogy öltönyben koordinálom a rendezvényedet, és ahogy előtte 1 órával széket pakolok tökéletesen egy vonalba. Igazából csak lefordítom a céljaidat rendezvénnyé, hogy az olyan legyen, mint amit valóban szeretnél!
MENNYI AZ ANNYI
Nem fix árakkal dolgozunk, azonban van pár ígéretünk
Sok rendezvényszervező cég üzleti modelljével szembemenve…
Nincs ügyeskedés és trükközés, hisz a cél közös
Nekünk megéri a nyugalmat, hogy korrekt módon állítsuk össze az ajánlatodat, és ne utólag kelljen magyarázkodni, ha kiderül ilyesmi
Nem a gombhoz varrjuk a kabátot pusztán a magasabb jutalékért
Amire nincs szükséged, arról nem akarunk meggyőzni, mert sajátunkként tekintünk a rendezvényedre!
Nem kell bonyolult, érthetetlen ajánlati terveket olvasnod
A szoros együttműködés és a precíz egyeztetés végett egy átlátható, korrekt árajánlatot kapsz a munkadíjunk kapcsán
✓ Kötelezettségmentes és díjmentes konzultáció
Mi fog történni a jelentkezésed után?
Szakmaiatlanság lenne így látatlanban azt állítanunk, hogy az eddigi rendezvényeidnél sokkal jobbat tudunk szervezni, vagy hogy pont olyan rendezvényre van szükségtek, amire elsőre gondolnál… ezért:
#1
48 órán belül jelentkezünk
Munkanapokon gyorsan reagálunk... ez átlagosan inkább csak 5-6 órát jelent!
#2
Felmérjük az igényeiteket
Figyelünk a részletekre, megkérdezünk minden fontosat és előre gondolkodunk.
#3
Ajánlatot küldünk akár 3 nap alatt...
A rendezvény komplexitásától függ, és az alvállalkozóktól. Egy nagyobb eseménynél ez lehet akár 2 hét is.
#4
Együtt, közösen haladunk előre!
Átbeszéljük és kitaláljuk mely megoldásokra van szükségetek és konkretizáljuk az ajánlatot.
SIKERSZTORIK
Elégedett ügyfeleink, akiknek már szerveztünk céges rendezvényt
és nagyon büszkék vagyunk Rájuk!
Nagyon megbízható, precíz szervezést kaptunk. Minden apró részletre gondoltak és maximálisan figyelembe vették az igényeinket!
Fazekas Gerda
MP Solutions Kft.
“Köszönöm, hogy ott lehettem ezen a Bulin. Csak gratulálni tudok…” “…mint színvonalban mint fény és hangtechnika, szint úgy az étlap. Ilyen egy igazi céges BULI. MAXIMÁLISAN ki lett MAXOLVA.”
Egy kedves vendég
Neutrik Hungary Kft.
Több rendezvényen találkoztunk már a csapattal….és a csapat nem egy üres kifejezés ebben az esetben. Egy pontos precíz gépezet aminek egyetlen célja a rendezvény sikere. Megbízhatóak és innovatívak. Mindig nyitottak új ötletekre és tapasztalatukkal, rutinjukkal azonnal megoldják a váratlan helyzeteket is. Sosem kérnék más rendezvényszervezőt. Nálunk többször bizonyítottak és sosem csalódtunk. Csak így tovább srácok!
Szaniszló Mónika
Wings Doublering
RENDEZVÉNYGALÉRIA
Képek, amikkel odaképzelheted magad néhány konferenciánk székébe
Egy olyan élményben lesz része a vendégeidnek, amit évek múlva is emlegetnek majd
GYAKORI KÉRDÉSEK
Kétségek, amik miatt nem mersz belevágni konferencia szervez(tetésé)be
Ha maradt kérdésed, küldd el az hello@hybridagency.hu címre!
Általános kérdések
Miben más a Hybrid Agency, mint a többiek?
Amellett, hogy csúcsminőségben dolgozunk (nézd át bátran a képgalériát, ítéld meg magad), fontos számunkra a személyesség és a korrekt együttműködés.
Tőlünk garantáltan nem egy ad-hoc rendezvényt kapsz, aminek az egyetlen célja, hogy minél nagyobb százalékot tegyünk az alvállalkozóink munkadíjára.
Célunk, hogy az általad megálmodott rendezvényt – üzleti és stratégiai alapokra fektetve – pontosan úgy valósítsuk meg, ahogy azt te elképzelted (ha nem jobban).
Mennyi idő alatt szervezhető meg egy rendezvény?
Nincs sajnos erre egzakt válasz. A rendezvény típusától függ. Szerveztünk már 1.5 hét alatt is sajtótájékoztatót és volt olyan projekt, amire fél év is éppen elég volt. Túlkereslet van jelenleg a rendezvénypiacon, így néha a helyszínek, vagy szolgáltatások elérhetősége a legnagyobb korlát.
Vállaltok privát eseményeket is?
Alapvetően céges rendezvényeket szervezünk, de írj nekünk és meglátjuk belefér-e számunkra. Ha nem, akkor összekötünk olyan partnerünkkel, aki készséggel megoldja!
Csak Budapesten szerveztek rendezvényeket?
Bár a legtöbb rendezvényünk Budapesten van, de az országban bárhol szervezünk céges rendezvényt; Debrecen, Szeged, Miskolc, Pécs, Veszprém, Nyíregyháza, Balatonfüred… csak pár helyszín, ahol már szerveztünk is!
Személyes egyeztetés megoldható?
Igen! Budapesten minden további nélkül, máshol egyeztetést igényel. Mindenesetre mi is a személyes találkozások hívei vagyunk. Így könnyen eldönthető, hogy működik-e a kémia vagy sem.
SOS kell ár, mikor tudjátok küldeni?
Szervezői díjat is nehéz egzakt módon elküldeni bemondás alapon, de az alvállalkozók díjait meg főleg felelőtlenség lenne részünkről. A saját érdekedben nem tippelünk. Adunk egy komplett rendezvényszervezési árat, amint csak lehet, és azért vállaljuk is a felelősséget, de ehhez egyeztetés szükséges nekünk is a partnereinkkel.
SOS esetben hétvégén is hívhatlak Titeket?
Állunk rendelkezésedre és reméljük tudunk is segíteni. Ha nem SOS-akkor hétköznap nagyobb eséllyel elérsz minket, de így is visszahívunk, amint tudunk, ha épp akkor nem is tudjuk felvenni a telefont.
Ki az a Petőfi Tamás és miért bízhatok benne?
Főiskolai időszakom alatt saját csoportos utazásokat szerveztem.
Ezt követően extrém sport programokat is lebonyolítottam csoportoknak.
Voltam nonprofit szervezet belsős rendezvényszervezője.
Junior rendezvényszervezőként dolgoztam egy hazai ügynökségnél.
Senior rendezvénymanager voltam egy nemzetközi ügynökségnél.
Sokáig szabadúszóként bedolgoztam hazai nagy ügynökségeknek.
A FINA 2022 rendezvény teljes dekorációjának én voltam a vezetője / felelőse.
Logisztikai kérdések
Hogyan tudok jelentkezni?
Az oldalon bármelyik gombra kattintva felugró űrlap kitöltésével tudod leadni a jelentkezésed. Ezt követően legkésőbb 48 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot.
Hogyan adtok árajánlatot?
A projekted alapos, többkörös felmérését követően összeállítunk majd egy egzakt ajánlatot, amit onnantól kezdve kőbe vésve tartunk. Előfordulhatnak persze módosítási javaslatok, de alapvetően a “fix ár” garanciánk biztosítja, hogy ne szállhasson el a büdzsé.
Mennyit tesztek rá az árakra?
Na pont ezt nem fogjuk! Épp elegen csinálják ahhoz, hogy ne ezt az irányt válasszuk. Árazásunkat külön pontban megtalálod és a kérdéseid nagy részére ott lesz a válasz, amire pedig nem, azt megválaszoljuk szívesen írásban / szóban bármikor.
Kikkel dolgoztok?
Minden feladatra több partnerünk is van, és a rendezvény jellegétől függően javasoljuk őket. Tudjuk melyikük és miben erősebb. Ettől még persze több javaslattal is tudunk szolgálni.
Hogyan tudok fizetni?
Az árajánlatban megadott összeget bankkártyás utalással tudod majd rendezni. Amennyiben más igényed lenne ezzel kapcsolatban, a díjmentes konzultáción azt is átbeszéljük.
Mi a fizetési ütemezés?
Ha oda jutunk, hogy ránk esett a választásotok, akkor minden esetben szerződéskötéssel egyidőben foglaló fizetése válik aktuálissá. Ezt követően a legtöbb esetben már csak a rendezvény utáni elszámolás következik.
Van lehetőség részletfizetésre?
Természetesen igen. Ennek a pontos részleteit a díjmentes első beszélgetésen tudjuk pontosítani.
Vállaltok garanciát a rendezvényekre?
Igen, több fajta garanciával is biztosítjuk a csúcsminőséget. Ezekről feljebb görgetve tájékozódhatsz.
Imádom, ha nekem csak a fotózással kell foglalkoznom és biztos lehetek benne, hogy minden esemény profin meg van szervezve és minden úgy történik, ahogy kell. Tomival ez minden alkalommal így működött.
Agárdi Gábor
Digilab
Gyors és mindenre kiterjedő tájékoztatást kaptunk a helyszín megközelítéséről. Az előra elküldött helyszínrajz sokat segített a berendezkedésben. A rendezvény ideje alatt is többször kaptunk elismerő visszajelzést a munkánkról a megbízótól, ill. mód nyílt a felmerülő kérdések megbeszélésére.
Ujj Éva
Bábika
Örömmel írom, hogy Tomii az egyik legfelkészültebb partner akivel évek óta dolgozunk. Profizmusa már az árajánlat bekérésénél látszik, minden részletre figyel és le is írja! Rugalmas, segítőkész, megoldja a megoldhatatlanak tűnő feladatokat is! Remélem még sok közös rendezvényen hozunk boldog pillanatokat az ügyfeleknek!
Koltai György
Onbin
Referenciáink
Ők már bizalmat szavaztak Nekünk!
Légy Te a következő sikerstory!
A DÖNTÉS A TIÉD
Jelentkezz most és hozzuk össze a piacod legütősebb céges konferenciáját!
Ha jelenleg azt érzed, hogy a rendezvényekbe fektetett stressz nincs arányban a végeredménnyel – ez az ajánlat garantáltan neked szól!
✓ Kötelezettségmentes konzultáció Tamással